Szanowni Państwo,
Informujemy, że dane dotyczące sprzedaży mogą pojawiać się w bazie internetowej z około dwudniowym opóźnieniem.
Wszelkie uwagi i sugestie prosimy kierować na adres reklamacje@kkm.krakow.pl
Do sprawdzenia ważności karty KKM ze zdjęciem konieczne jest podanie numeru klienta i numeru karty KKM. Numer klienta to numer ID, numer karty znajduje się po prawej stronie awersu karty. Na zdjęciu poniżej zaznaczone są miejsca, w których umieszczone są te dwa numery.
Do sprawdzenia ważności karty konieczne jest podanie numeru legitymacji MPK i numeru karty KKM. Numer legitymacji znajduje się w lewym dolnym rogu karty natomiast numer karty znajduje się w prawym dolnym rogu karty.
W przypadku karty VISA BRE Bank numer klienta znajduje się na awersie karty, natomiast numer karty znajduje się na rewersie karty, co zostało zaznaczone na rysunkach.
W celu sprawdzenia ważności biletu zapisanego na Elektronicznej Legitymacji Studenckiej należy z listy rozwijanej wybrać uczelnię i następnie wpisać numer albumu (znajdujący się na awersie legitymacji), tak jak na rysunku umieszczonym poniżej.
Wszystkie przedstawione powyżej przykłady przedstawiają w jaki sposób należy odczytywać dane z karty w celu sprawdzenia ważności biletu. Przy użyciu tych samych danych klient może zalogować się do systemu ebilet.kkm.krakow.pl.